top of page

Wsparcie działu księgowego, praca dla klienta międzynarodowego z językiem niemieckim

Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zlokalizowana jest w Poznaniu, ponadto mamy oddziały w Warszawie, Gdańsku oraz we Wrocławiu.


Lokalizacja: Poznań

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 25182


Zadania na stanowisku:

  • Wykonywanie codziennych zadań dotyczących należności

  • Wykonywanie obowiązków w sposób terminowy i rzetelny

  • Sprawdzanie i księgowanie dokumentów sprzedażowych

  • Wpisywanie not kredytowych oraz innych dokumentów

  • Przetwarzanie innych dokumentów (zgodnie z aktualnymi potrzebami firmy)

  • Analiza faktur i innych dokumentów finansowych

  • Kontakt z dostawcami i partnerami biznesowymi w zakresie AP

  • Przetwarzanie danych

  • Raportowanie okresowe oraz na życzenie klienta

  • Przygotowywanie kosztorysów i zestawień księgowych

  • Weryfikacja płatności

  • Udział w rozmowach między spółkami

  • Podstawowe działania audytowe

  • Aktualizowanie instrukcji roboczych

  • Aktywne wspieranie zespołu

  • Pozostałe obowiązki działu AP - zgodnie z aktualnymi potrzebami


Wymagania:

  • Znajomość j. angielskiego minimum B1

  • Znajomość języka niemieckiego minimum B2 - warunek konieczny

  • Dyspozycyjność do pracy od poniedziałku na piątku w pełnym wymiarze godzin

  • Zdolności analityczne

  • Zainteresowanie branżą księgową/ekonomiczną

  • Sumienność

  • Umiejętność i swoboda w komunikacji

  • Możliwość do pracy w systemie hybrydowym

  • Pierwsze doświadczenie w zakresie ekonomii, księgowości, administracji - minimum 6 miesięcy lub staż zawodowy

  • Wykształcenie kierunkowe będzie dodatkowym atutem!


Nasz Klient oferuje:

  • Umowę o pracę na cały okres zatrudnienia

  • Elastyczny czas rozpoczęcia pracy

  • Pracę hybrydową (2 dni w tygodniu biuro, pozostały czas praca zdalna)

  • Rozbudowany pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, multisport, dodatkowy dzien wolny - 24 grudnia, oraz system premiowy, dodatki finansowe do lunchu, owocowe dni)

  • Sprzęt służbowy niezbędny do wykonywania pracy

  • Szkolenia wdrożeniowe na stanowisko w pierwszych tygodniach zatrudnienia, niezbędnych do rozpoczęcia samodzielnej pracy



ID 47184

Numer ref.: MAKO

ความคิดเห็น


bottom of page