Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach. Lokalizacja: Berlin, Niemcy Rekrutacja prowadzona online Zadania na stanowisku:
organizowanie nowo powstałego biura, otwieranego w Berlinie (od wyposażenia poprzez zaplanowanie zasad, funkcjonowania placówki)
Zarządzanie korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą maile, korespondencja tradycyjna)
Odbieranie połączeń telefonicznych od kontrahentów i interesantów
Obsługa interesantów (pomoc w składaniu dokumentów, doradztwo administracyjne, pomoc przy wypełnianiu wniosków)
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura
Dbanie o zaopatrzenie oraz inne aspekty, istotne dla placówki
Organizowanie oraz nadzorowanie spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych, na potrzeby pracodawcy
Utrzymywanie porządku w dokumentach, fakturach itp.
Podejmowanie decyzji oraz bieżąca pomoc, w sprawach administracyjnych
Wymagania:
Język niemiecki na poziomie C1/C2
Język angielski na poziomie B2.
Doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum 5-6 lat)
Dyspozycyjność do pracy pełnym wymiarze godzin
Samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji
Znajomość niemieckich przepisów, procedur oraz umiejętność rozwiązywania problemów administracyjnych
Doskonała organizacja czasu pracy
Uwaga: powyższa oferta, dotyczy pracy w Berlinie. Prosimy o kontakt tylko osoby, mieszkające w Berlinie lub otwarte na relokację.
Nasz Klient oferuje:
stabilne zatrudnienie na podstawie niemieckiej umowy o pracę
atrakcyjne wynagrodzenie wypłacane w Euro
możliwość wykorzystania umiejętności zarządzających w procesie układania sposobu funkcjonowania placówki
pakiet świadczeń dodatkowych (prywatną opiekę medyczną, Multisport
pracę bezpośrednio z Berlina
możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
możliwość zdobywania nowych umiejętności zawodowych
Comments