Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach. Lokalizacja: Polska, praca zdalna Rekrutacja prowadzona online
Zadania na stanowisku:
Świadczenie usług na rzecz klienta międzynarodowego, w języku niemieckim
Odbieranie zgłoszeń od klientów biznesowych (telefonicznie i pisemnie)
Obsługa komunikatorów (chat, mail i pozostałe)
Świadczenie pomocy technicznej (help desk IT)
Podejmowanie działań mających na celu zlikwidowanie usterek z zakresu informatycznego
Aktualizacja systemów, programów itp.
Samodzielne działania związane z rozwiązywaniem obsługi technicznej
Tworzenie notatek służbowych
Kontakt z klientem biznesowym firmy
Budowanie pozytywnego wizerunku na rynku branżowym
Zapewnienie poufności i ochrony danych osobowych
Wymagania:
komunikatywnej znajomości języka niemieckiego oraz komunikatywnej znajomości języka angielskiego (minimum b2)
doświadczenia w obsłudze klienta, będzie stanowiło dodatkowy atut
świadczenie usług technicznych, informatycznych
zainteresowanie branżą IT/komputerową/techniczną
Dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku
Zainteresowanie branżą i chęć rozwoju w strukturach księgowych
Nasz Klient oferuje:
Pracę w placówce firmy (hybrydowej lub stacjonarnej): Kraków lub prace w trybie zdalnym, dla osób z całej Polski
Praca na cały etat (160 godzin miesięcznie)
Umowę o pracę (na cały okres zatrudnienia - brak umów o dzieło, bez umów zlecenia)
Jasną ścieżkę kariery zawodowej i możliwość rozwoju w strukturach firmy
Szkolenia stanowiskowe i językowe (finansowane przez firmę)
Wyposażenie służbowe (komputer, telefon)
Benefity dodatkowe do pensji
ID 31294 Numer ref.: MAKO
Comments