top of page

Pracownik działu technicznego/IT help desk - wymagany język niemiecki (praca zdalna)

Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach. Lokalizacja: Polska, praca zdalna Rekrutacja prowadzona online

Zadania na stanowisku:

  • Świadczenie usług na rzecz klienta międzynarodowego, w języku niemieckim

  • Odbieranie zgłoszeń od klientów biznesowych (telefonicznie i pisemnie)

  • Obsługa komunikatorów (chat, mail i pozostałe)

  • Świadczenie pomocy technicznej (help desk IT)

  • Podejmowanie działań mających na celu zlikwidowanie usterek z zakresu informatycznego

  • Aktualizacja systemów, programów itp.

  • Samodzielne działania związane z rozwiązywaniem obsługi technicznej

  • Tworzenie notatek służbowych

  • Kontakt z klientem biznesowym firmy

  • Budowanie pozytywnego wizerunku na rynku branżowym

  • Zapewnienie poufności i ochrony danych osobowych

Wymagania:

  • komunikatywnej znajomości języka niemieckiego oraz komunikatywnej znajomości języka angielskiego (minimum b2)

  • doświadczenia w obsłudze klienta, będzie stanowiło dodatkowy atut

  • świadczenie usług technicznych, informatycznych

  • zainteresowanie branżą IT/komputerową/techniczną

  • Dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku

  • Zainteresowanie branżą i chęć rozwoju w strukturach księgowych

Nasz Klient oferuje:

  • Pracę w placówce firmy (hybrydowej lub stacjonarnej): Kraków lub prace w trybie zdalnym, dla osób z całej Polski

  • Praca na cały etat (160 godzin miesięcznie)

  • Umowę o pracę (na cały okres zatrudnienia - brak umów o dzieło, bez umów zlecenia)

  • Jasną ścieżkę kariery zawodowej i możliwość rozwoju w strukturach firmy

  • Szkolenia stanowiskowe i językowe (finansowane przez firmę)

  • Wyposażenie służbowe (komputer, telefon)

  • Benefity dodatkowe do pensji


ID 31294 Numer ref.: MAKO

Comments


bottom of page