top of page

Pierwsza linia wsparcia klienta biznesowego - praca z językiem niemieckim

Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.

Lokalizacja: Polska, Kraków (praca hybrydowa) lub praca zdalna

Rekrutacja prowadzona online


Zadania na stanowisku:

  • Bieżący serwis techniczny

  • Procesowanie zgłoszeń od klienta (mail, chat, telefon)

  • Proponowanie indywidualnych rozwiązań

  • Przekazywanie problemów do drugiej linii wsparcia - w przypadku braku możliwości samodzielnego rozwiązania zgłoszenia

  • Tworzenie dokumentacji związanej ze stanowiskiem pracy

  • Rzetelne wykonywanie powierzonych obowiązków


Wymagania:

  • znajomość języków obcych: angielki: B1, niemiecki: min. B2

  • Poziom języków musi pozwalać na swobodną komunikację

  • dostępności do pracy na pełen etat

  • zdolności do prowadzenia rozmów przez mail i telefon

  • wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych

  • umiejętności do zarządzania czasem pracy

  • samodyscypliny

  • odpowiedzialności za wykonane zadania

  • otwartości na nowe wyzwania


Nasz Klient oferuje:

  • Pracę zdalną, hybrydową lub stacjonarną

  • Elastyczny grafik który można dostosować do innych zobowiązań (studia dzienne i inne)

  • Możliwość pracy na I, II zmianę również na nocki i weekendy

  • Uzyskanie kwalifikacji zawodowych i zdobycie doświadczenia w pracy w korporacji

  • Umowę o pracę na cały okres zatrudnienia

  • Systematycznie wypłacane wynagrodzenie

  • Benefity: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dodatki finansowe, platforma mybenefit, multisport, dofinansowania np. do okularów czy kursów językowych





ID 38401

Numer ref.: MAKO

Comments


bottom of page