Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.
Lokalizacja: Polska, Poznań (praca hybrydowa)
Rekrutacja prowadzona online
Zadania na stanowisku:
Wykonywanie codziennych zadań związanych z płatnościami
Weryfikacja dokumentów wchodzących w skład obowiązków AP
Terminowe wykonywanie powierzonych obowiązków
Trzymanie się określonych procedur i zasad ustalonych w firmie
Sprawdzanie i księgowanie przychodzących faktur, not kredytowych i innych dokumentów księgowych
Analiza faktur przychodzących i pozostałych dokumentów
Kontakt z dostawcami i partnerami biznesowymi w zakresie AP
Przetwarzanie danych i raportowanie okresowe (cykliczne lub na życzenie klienta)
Przygotowywanie kosztorysów
Weryfikacja płatności- współpraca z działem windykacji
Udział w rozmowach między spółkami
Podstawowe działanie audytowe
Aktualizowanie instrukcji roboczych i pozostałych dokumentów
Aktywne wspieranie zespołu
Pozostałe obowiązki działu AP - zgodnie z aktualnymi potrzebami
Wymagania:
Znajomość j. angielskiego minimum B1/B2
Znajomość języka niemieckiego minimum B2/C1
Dostępność do pracy na pełen etat
Pierwsze doświadczenie w zakresie ekonomii lub administracji lub wykształcenie kierunkowe mile widziane
Możliwość pracy stacjonarnej lub hybrydowej
Analitycznego umysłu
Sumienności
Dokładności
Odporności na stres
Swobody w komunikacji mailowej i telefonicznej
Nasz Klient oferuje:
Zatrudnienie na podstawie mowy o pracę
Elastyczny czas pracy
Pracę hybrydową lub stacjonarną
Sprzęt niezbędny do pracy
Szkolenia wdrożeniowe na stanowisko
Szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, multisport, dodatkowy dzień wolny - 24 grudnia, oraz system premiowy, po powrocie do biura: dodatki finansowe do lunchu, owocowe dni i inne.)
ID 35060
Numer ref.: MAKO
תגובות