top of page

Obsługa klienta, dział administracyjno-księgowy, praca hybrydowa z językiem niemieckim

Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.

Lokalizacja: Polska, Poznań (praca hybrydowa)

Rekrutacja prowadzona online


Zadania na stanowisku:

  • Wykonywanie codziennych zadań administracyjno-księgowych

  • Wszelkie działania w zakresie AP

  • Wykonywanie obowiązków w sposób terminowy, rzetelny

  • Przestrzeganie procedur określonych przez firmę

  • Sprawdzanie i księgowanie faktur przychodzących

  • Przetwarzanie innych dokumentów (zgodnie z aktualnymi potrzebami firmy)

  • Analiza faktur pod katem ich poprawności

  • Kontakt z dostawcami i partnerami biznesowymi

  • Przetwarzanie danych i raportowanie okresowe oraz na życzenie klienta

  • Podstawowe działania audytowe

  • Aktualizowanie instrukcji roboczych

  • Aktywne wspieranie zespołu

  • Pozostałe obowiązki działu AP - zgodnie z aktualnymi potrzebami

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego i niemieckiego (wymagana znajomość obu języków, na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację)

  • Dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku

  • Chęć rozwoju w branży księgowej/administracyjnej/obsłudze klienta

  • Rocznego doświadczenia w dziale AP

  • Chęć zdobycia umiejętnośći w zakresie obsługi klienta

  • Doświadczenie w zakresie ekonomii, księgowości, administracji lub wykształcenie kierunkowe


Nasz Klient oferuje:

  • Sprzęt służbowy, potrzebny do wykonywania obowiązków

  • Szkolenia stanowiskowe pozwalające na zdobycie wiedzy z branży PtP

  • Możliwość awansów w strukturach firmy w przypadku długoterminowej współpracy z firmą

  • Ciągłe podnoszenie kwalifikacji zawodowych

  • Stabilne i długotrwałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Prace od poniedziałku do piątku (pełen etat)

  • Pracę hybrydową (docelowo 1-2 razy w tygodniu, praca w biurze w Poznaniu)

  • Benefity: (opieka medyczna, multisport, dodatkowy dzień wolny - 24 grudnia, oraz system premiowy, po powrocie do biura: dodatki finansowe do lunchu, owocowe dni)


ID 33475

Numer ref.: MAKO

Comments


bottom of page