Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.
Lokalizacja: Polska, Poznań (praca hybrydowa)
Rekrutacja prowadzona online
Zadania na stanowisku:
Wykonywanie codziennych zadań administracyjno-księgowych
Wszelkie działania w zakresie AP
Wykonywanie obowiązków w sposób terminowy, rzetelny
Przestrzeganie procedur określonych przez firmę
Sprawdzanie i księgowanie faktur przychodzących
Przetwarzanie innych dokumentów (zgodnie z aktualnymi potrzebami firmy)
Analiza faktur pod katem ich poprawności
Kontakt z dostawcami i partnerami biznesowymi
Przetwarzanie danych i raportowanie okresowe oraz na życzenie klienta
Podstawowe działania audytowe
Aktualizowanie instrukcji roboczych
Aktywne wspieranie zespołu
Pozostałe obowiązki działu AP - zgodnie z aktualnymi potrzebami
Wymagania:
Znajomość języka angielskiego i niemieckiego (wymagana znajomość obu języków, na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację)
Dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku
Chęć rozwoju w branży księgowej/administracyjnej/obsłudze klienta
Rocznego doświadczenia w dziale AP
Chęć zdobycia umiejętnośći w zakresie obsługi klienta
Doświadczenie w zakresie ekonomii, księgowości, administracji lub wykształcenie kierunkowe
Nasz Klient oferuje:
Sprzęt służbowy, potrzebny do wykonywania obowiązków
Szkolenia stanowiskowe pozwalające na zdobycie wiedzy z branży PtP
Możliwość awansów w strukturach firmy w przypadku długoterminowej współpracy z firmą
Ciągłe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
Stabilne i długotrwałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Prace od poniedziałku do piątku (pełen etat)
Pracę hybrydową (docelowo 1-2 razy w tygodniu, praca w biurze w Poznaniu)
Benefity: (opieka medyczna, multisport, dodatkowy dzień wolny - 24 grudnia, oraz system premiowy, po powrocie do biura: dodatki finansowe do lunchu, owocowe dni)
ID 33475
Numer ref.: MAKO
Comments