top of page

Młodszy asystent klienta językiem włoskim, dział księgowo-administracyjny

Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.


Lokalizacja: Warszawa, praca hybrydowa

Rekrutacja prowadzona online



Zadania na stanowisku:

  • Stała współpraca z klientami biznesowymi

  • Odbieranie maili, telefonów i pozostałych wiadomości

  • Udzielanie odpowiedzi na pytania kierowane przez klientów

  • Rzetelna i profesjonalna obsługa klientów firmy

  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy, na rynku międzynarodowym

  • Wykonywanie obowiązków dotyczących weryfikacji należności

  • Podstawowe działania księgowo-administracyjne

  • Ustalanie limitów kredytowych oraz rozstrzygania sporów.

  • Dążenie do minimalizacji sald na kontach klientów zagranicznych

  • Sprawdzanie terminowości spłat należności

  • Budowanie profesjonalnych relacji biznesowych

  • Praca w systemie SAP oraz pozostałych systemach korporacyjnych


Wymagania:

  • Języka angielskiego na poziomie b2/c1 oraz języka włoskiego na poziomie minimum c1

  • Ważne: wymagana znajomość obu języków obcych

  • swobodnej komunikacji mailowej i telefonicznej z druga osobą

  • umiejętność do budowania i utrzymywania kontaktów z klientami biznesowymi

  • dyspozycyjności do pracy na pełen etat

  • rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków

  • doskonałej organizacja pracy własnej i umiejętności podejmowania decyzji

  • gotowość do nauki i stałego pogłębiania swojej wiedzy

Nasz Klient nie wymaga doświadczenia zawodowego, wykształcenie kierunkowe będzie stanowiło dodatkowy atut kandydata.



Nasz Klient oferuje:

  • stałe i stabilne zatrudnienie (umowa o pracę)

  • praca w firmie o międzynarodowym znaczeniu na rynku międzynarodowym

  • możliwość długoletniej współpracy z firmą oraz awansów

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (od pierwszego dnia współpracy)

  • praca od poniedziałku do piątku w standardowych godzinach biurowych

  • szkolenia wdrożeniowe na stanowisko (okres szkoleniowy 100% płatny)

  • konkurencyjne wynagrodzenie

  • pracę hybrydową 2-3 razy w miesiącu, praca z siedziby firmy (biuro w Warszawie)

  • naukę pracy z programami księgowymi (SAP) i innych systemach potrzebnych do wykonywania obowiązków

  • rozbudowany pakiet benefitów



ID 32117

Numer ref.: MAKO

Comentarios


bottom of page