Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach. Lokalizacja: Polska, Łódź (praca hybrydowa) Rekrutacja prowadzona online Zadania na stanowisku:
Wystawianie dokumentów sprzedaży (m.in. faktur VAT, proform, korekt faktur VAT) w języku obcym,
Kontrola obiegu dokumentacji handlowej,
Przygotowywanie zestawień i raportów w j. obcym,
Ścisła współpraca z działem handlowym, działem serwisu i magazynem,
Drobne tłumaczenia na potrzeby działu.
Wymagania:
bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego (min. B2),
komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1),
dobra organizacja czasu pracy własnej oraz umiejętność priorytetyzacji zadań,
pierwsze doświadczenie na stanowisku księgowym mile widziane,
komunikatywność, otwartość, dokładność.
Nasz Klient oferuje:
Codzienne wykorzystywanie języka obcego oraz wzrost kompetencji językowych,
Pierwsze doświadczenie w pracy w międzynarodowej organizacji w młodym zespole,
Możliwość rozwoju i zdobywania wiedzy - kursy, szkolenia,
Pakiet dodatków socjalnych: prywatna opieka medyczna, My Benefit System, karta lunchowa i sportowa i in.
ID 39050 Numer ref.: NISO
Comments