top of page

Młodszy asystent działu HR, specjalizacja PayRoll, praca z językiem niemieckim

Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.

Lokalizacja: Polska, praca zdalna

Rekrutacja prowadzona online


Zadania na stanowisku:

  • Zarządzanie danymi osobowymi

  • Codzienna praca z dokumentacją pracowników

  • Zapewnianie obsługi klienta, zgodnej z zasadami i procedurami

  • Pomoc w tworzeniu dokumentów

  • Zatwierdzanie i przetwarzanie wniosków o zasiłki i pozostałych wniosków, wystawianych przez pracowników

  • Rozpatrywanie wniosków, pod kątem ich poprawności

  • Korekta danych w systemie i ich ciąga kontrola

  • Pomoc w tworzeniu listy płac oraz rozliczaniu nadgodzin

  • Dostarczanie danych do listy płac

  • Weryfikowanie poprawności danych

  • Zarządzanie danymi i specjalistycznymi systemami pracowniczymi

  • Raportowanie na potrzeby klienta biznesowego (wykorzystywanie języka niemieckiego)


Wymagania:

  • komunikatywna znajomość języka niemieckiego

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego

  • wymagany poziom języków to B2 (mile widziane osoby z wyższym poziomem języka)

  • doświadczenie w pracach administracyjnych, HR, PayRoll

  • Dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku, w standardowych godzinach


Nasz Klient oferuje:

  • Pracę w trybie hybrydowym (Łódź, Kraków, Wrocław< Poznań) lub w trybie zdalnym

  • Praca na cały etat, w standardowych godzinach biurowych

  • Umowa o pracę (na cały okres zatrudnienia - bez umów o dzieło, bez umów zlecenia)

  • Jasną ścieżkę kariery zawodowej i możliwość awansów w strukturach firmy

  • Szkolenia stanowiskowe i językowe (możliwość uzyskania dofinansowania)

  • Benefity (multisport, prywatna opieka medyczna, platforma mybenefit i inne)



ID 38380

Numer ref.: JAKU

Comments


bottom of page