top of page

Koordynowanie łańcucha zamówień, praca z językiem czeskim/słowackim (home office)

Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach. Lokalizacja: Polska, praca zdalna Rekrutacja prowadzona online

Zadania na stanowisku:

  • obsługa zamówień z rynków zagranicznych w języku Słowackim, Czeskim

  • odpowiadanie na zapytania mailowe, kierowane przez klientów

  • wprowadzanie zmian do instniejących zamówień

  • koordynowanie procesu wysyłki

  • wyznaczanie zadań priorytetowych

  • kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami biznesowymi

  • rozwiązywanie niezgodności, dotyczących zamówień

  • wykonywanie instrukcji roboczych i pozostałych dokumentów, wymaganych przez klienta

  • wykonywanie notatek służbowych oraz raportów (na życzenie klienta biznesowego)

  • procesowanie dokumentacji w systemie SAP


Wymagania:

  • co najmniej roczne doświadczenie, związane z obsługą klienta pod kątem procesowania zamówień

  • znajomość procesów wchodzących w skład łańcucha zamówień

  • doświadczenie w pracy z systemem SAP

  • umiejętność komunikowania się z klientem za pomocą maila, telefonu

  • znajomość języka angielskiego, na poziomie b2 (wymagane)

  • znajomość języka słowackiego, na poziomie c1 (wymagane)

  • wykształcenie związane z logistyką, obsługą klienta będzie stanowiło dodatkowy atut

  • umiejętność wyznaczania priorytetów

  • umiejętność szybkiego reagowania i podejmowania działań


Nasz Klient oferuje:


  • pracę na pełen etat (od poniedziałku do piątku)

  • stabilne i długoterminowe zatrudnienie, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

  • start pracy sierpień/wrzesień

  • szkolenia stanowiskowe

  • sprzęt służbowy

  • umowę o pracę (od pierwszego dnia zatrudnienia)

  • pakiet benefitów


ID 30211 Numer ref.: MAKO

Comments


bottom of page