top of page

Konsultant ds. wsparcia technicznego - j. niemiecki - praca zdalna

Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach. Lokalizacja: Polska, praca zdalna Rekrutacja prowadzona online

Zadania na stanowisku:

  • Rozwiązywanie problemów związanych z nowoczesnymi technologiami,

  • Wsparcie w zakresie IT (helpdesk)

  • Analiza problemów zgłaszanych przez klientów wewnętrznych (mail, chat, telefon) - w języku obcym,

  • Przekazywanie zgłaszanych problemów do pracowników drugiej linii wsparcia,

  • Tworzenie raportów, analiz w języku obcym,

  • Wysyłanie raportów do klienta biznesowego

  • Kontakt z placówkami z zagranicy

  • Drobne tłumaczenia oraz redakcja tekstów na potrzeby działu

  • Dbanie o utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami firmy

  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy


Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2/C1),

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (B2/C1),

  • dobra organizacja czasu pracy własnej

  • umiejętność podejmowania decyzji oraz wyznaczania priorytetów

  • zainteresowanie branżą IT/branżą informatyczną

  • komunikatywność, otwartość, dokładność

  • dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin

Nasz Klient oferuje:

  • Możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce

  • Terminowe wypłacanie wynagrodzenia, za wykonywane obowiązki

  • Stabilne zatrudnienie oparte na podstawie umowy o pracę

  • Codzienne wykorzystywanie języka obcego oraz wzrost kompetencji językowych,

  • Zdobycie doświadczenia zawodowego, w pracy w międzynarodowej organizacji

  • Możliwość rozwoju i zdobywania wiedzy - kursy, szkolenia

  • Pakiet dodatków socjalnych: prywatna opieka medyczna, My Benefit System, karta lunchowa i sportowa i inne

ID 31824 Numer ref.: MAKO

Comments


bottom of page