Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach. Lokalizacja: Polska, praca zdalna Rekrutacja prowadzona online
Zadania na stanowisku:
Rozwiązywanie problemów związanych z nowoczesnymi technologiami,
Wsparcie w zakresie IT (helpdesk)
Analiza problemów zgłaszanych przez klientów wewnętrznych (mail, chat, telefon) - w języku obcym,
Przekazywanie zgłaszanych problemów do pracowników drugiej linii wsparcia,
Tworzenie raportów, analiz w języku obcym,
Wysyłanie raportów do klienta biznesowego
Kontakt z placówkami z zagranicy
Drobne tłumaczenia oraz redakcja tekstów na potrzeby działu
Dbanie o utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami firmy
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Wymagania:
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2/C1),
komunikatywna znajomość języka angielskiego (B2/C1),
dobra organizacja czasu pracy własnej
umiejętność podejmowania decyzji oraz wyznaczania priorytetów
zainteresowanie branżą IT/branżą informatyczną
komunikatywność, otwartość, dokładność
dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin
Nasz Klient oferuje:
Możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce
Terminowe wypłacanie wynagrodzenia, za wykonywane obowiązki
Stabilne zatrudnienie oparte na podstawie umowy o pracę
Codzienne wykorzystywanie języka obcego oraz wzrost kompetencji językowych,
Zdobycie doświadczenia zawodowego, w pracy w międzynarodowej organizacji
Możliwość rozwoju i zdobywania wiedzy - kursy, szkolenia
Pakiet dodatków socjalnych: prywatna opieka medyczna, My Benefit System, karta lunchowa i sportowa i inne
ID 31824 Numer ref.: MAKO
Comments