Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach. Lokalizacja: Polska, praca zdalna Rekrutacja prowadzona online
Zadania na stanowisku:
Wykonywanie czynności, związanych z pierwszą linią wsparcia dla klienta biznesowego
Praca na rzecz klienta międzynarodowego (praca w dziale IT)
Odbieranie zgłoszeń od klientów
Obsługa komunikatorów (mail, chat)
Odpowiadanie na zapytania, kierowane poprzez mail, chat, telefon
Podejmowanie działań likwidujących problem techniczny
Zgłaszanie problemów, do drugiej linii wsparcia
Aktualizacja systemów, programów, sieci itp.
Samodzielne działania (decyzyjność)
Analiza danych i tworzenie raportów dla klienta biznesowego
Budowanie pozytywnego wizerunku na rynku branżowym
Zapewnienie poufności i ochrony danych osobowych
Wymagania:
komunikatywnej znajomości języka niemieckiego (minimum b2)
komunikatywnej języka angielskiego (minimum b2)
uwaga: wymagana znajomość obu języków obcych
poziom obu języków, musi pozwalać na swobodną komunikację
doświadczenia branżowe
zainteresowanie branżą IT/komputerową/techniczną
znajomość systemu SAP/Salesforce
Dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku (praca na pełen etat)
Otwartość na podjęcie pracy hybrydowej
Zainteresowanie branżą i chęć rozwoju w strukturach księgowych
Nasz Klient oferuje:
Pracę z placówce firmy (hybrydowej lub stacjonarnej): Kraków
Praca na cały etat, w standardowych godzinach pracy biura
Umowę o pracę (na cały okres zatrudnienia - brak umów o dzieło, bez umów zlecenia)
Jasną ścieżkę kariery zawodowej i możliwość rozwoju w strukturach firmy
Szkolenia stanowiskowe i językowe (finansowane przez firmę)
Wyposażenie służbowe (komputer, telefon)
Benefity dodatkowe do pensji
ID: 30164 Numer ref.: MAKO
コメント