Miejsce pracy: Warszawa
Dla naszego klienta poszukujemy specjalistę na stanowsiko Inżynier Wsparcia Sprzedaży Cisco.
Wymagamy od ciebie:
·5 + lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
·Minimalny poziom język angielskiego na poziomie B2 (umożliwiającym swobodną komunikację, w tym techniczną);
·Skończone studia w kierunkach Informatyki, Robotyki lub Mechatroniki;
·Umiejętność pracy pod presją czasu i umiejętności analityczne;
·Samodzielność w podejmowaniu decyzji i umiejętność budowania relacji i współdziałania w ramach realizacji prowadzonych projektów;
Twoje obowiązki:
·Kierować projektami
·Brać odpowiedziałność za proces presales i sprzedaży rozwiązań opartych o technologie Cisco
·Dbać o stałe podnoszenie kompetencji i umiejętności pracowników firmy w obszarze technologii IT.
·Poszukiwać potencjały / szanse w powyższych obszarach, następnie ich realizować i optymalizować;
·Prowadzić instruktaż i szkolenia użytkowników końcowych z wdrożonych produktów w zakresie bieżącej administracji;
Oferujemy:
·Praca w nowoczesnej organizacji;
·Umowa o prace albo B2B kontrakt;
·Prywatna opieka medyczna, karta sportowa;
·Niezbędne narzędzia pracy oraz stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
ID: ANZD
Nr ref.: 38905
Comentarios