Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.
Jako Customer Care Advisor będziesz miał(a) kluczową rolę w zapewnieniu najwyższej jakości obsługi pasażerów linii lotniczych.
Lokalizacja: Polska, Kraków (praca hybrydowa) Rekrutacja prowadzona online Zadania na stanowisku:
Utrzymanie i rozwój dobrych kontaktów z pasażerami,
Rejestracja zgłoszeń przychodzących w systemie oraz przekazanie ich do realizacji,
Rekomendowanie produktów lotniczych,
Odpowiadanie na zapytania przez telefon, e-mail i chat
Rejestracja opinii klientów dotyczącej jakości serwisu świadczonego przez firmę.
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (minimum B2/C1)
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Umiejętność pracy w zespole
Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów z klientami
Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji w sytuacjach kryzysowych
Nasz Klient oferuje:
Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
Atrakcyjne wynagrodzenie,
Dostęp do prywatnej opieki zdrowotnej dla Ciebie i Twojej rodziny,
Pełen pakiet szkoleń wdrażających w obowiązki
Możliwość pracy hybrydowej z biura w Krakowie (8 dni w miesiącu w biurze)
Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji oraz klarowna ścieżka rozwoju zawodoweg
ID 41217 Numer ref.: PAMA
コメント