top of page

Customer Care with German - zdobądź doświadczenie w liniach lotniczych

Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.

Jako Customer Care Advisor będziesz miał(a) kluczową rolę w zapewnieniu najwyższej jakości obsługi pasażerów linii lotniczych.


Lokalizacja: Polska, Kraków (praca hybrydowa) Rekrutacja prowadzona online Zadania na stanowisku:

  • Utrzymanie i rozwój dobrych kontaktów z pasażerami,

  • Rejestracja zgłoszeń przychodzących w systemie oraz przekazanie ich do realizacji,

  • Rekomendowanie produktów lotniczych,

  • Odpowiadanie na zapytania przez telefon, e-mail i chat

  • Rejestracja opinii klientów dotyczącej jakości serwisu świadczonego przez firmę.


Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (minimum B2/C1)

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

  • Umiejętność pracy w zespole

  • Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów z klientami

  • Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji w sytuacjach kryzysowych

Nasz Klient oferuje:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,

  • Atrakcyjne wynagrodzenie,

  • Dostęp do prywatnej opieki zdrowotnej dla Ciebie i Twojej rodziny,

  • Pełen pakiet szkoleń wdrażających w obowiązki

  • Możliwość pracy hybrydowej z biura w Krakowie (8 dni w miesiącu w biurze)

  • Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji oraz klarowna ścieżka rozwoju zawodoweg



ID 41217 Numer ref.: PAMA

コメント


bottom of page