top of page

Asystent klienta biznesowego ds. PayRoll - wymagany język niemiecki

Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zlokalizowana jest w Poznaniu, ponadto mamy oddziały w Warszawie, Gdańsku oraz we Wrocławiu.


Lokalizacja: Zgierz

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 25182


Zadania na stanowisku:

  • Zarządzanie danymi osobowymi i dokumentacją pracowników oraz pozostałymi danymi w firmie

  • Zapewnianie obsługi klienta, zgodnej z zasadami

  • Pomoc w tworzeniu dokumentów oraz ich korekta

  • Zatwierdzanie i przetwarzanie wniosków o zasiłki i pozostałych wniosków, wystawianych przez pracowników

  • Rozpatrywanie wniosków, pod kątem ich poprawności

  • Pomoc w tworzeniu listy płac oraz rozliczaniu nadgodzin

  • Dostarczanie danych do listy płac i ich weryfikowanie

  • Zarządzanie danymi i systemami pracowniczymi

  • Raportowanie na potrzeby klienta biznesowego


Wymagania:

  • komunikatywnej znajomości języka niemieckiego

  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego

  • minimalny wymagany poziom B2/C1

  • doświadczenia w obsłudze klienta oraz pracach administracyjnych

  • Wsparcie techniczne, administracyjne oraz biznesowe

  • Dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku

  • Chęć rozwoju zawodowego w kierunku HR


Nasz Klient oferuje:

  • Pracę w trybie zdalnym lub hybrydowym z Łodzi

  • Praca na cały etat, w standardowych godzinach pracy biura

  • Umowa o pracę (na cały okres zatrudnienia - bez umów o dzieło, bez umów zlecenia)

  • Jasną ścieżkę kariery zawodowej i możliwość awansów w strukturach firmy

  • Szkolenia stanowiskowe i językowe (uzyskanie dofinansowania)

  • Wyposażenie firmy

  • Benefity (multisport, prywatna opieka medyczna, platforma mybenefit i inne)




ID 47250

Numer ref.: MAKO

Comments


bottom of page