top of page

AP Process Coordinator with English or French or Dutch

Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.

Lokalizacja: Polska, Wrocław (praca hybrydowa)

Rekrutacja prowadzona online


Zadania na stanowisku:

  • Księgowanie i rozliczanie transakcji finansowo-księgowych z obszaru AP

  • Identyfikowanie luk w procesach i wdrażanie pomysłów na możliwość ich poprawy

  • Dbanie o utrzymanie profesjonalnych relacji z klientami, dostawcami i współpracownikami

  • Dzielenie się wiedzą z innymi członkami zespołu AP, a także ich wsparcie i motywacja

  • Kontrola ryzyka świadczonych usług i zapewnienie wdrożenia środków zapobiegających

  • Księgowanie i rozliczanie transakcji finansowo-księgowych z obszaru AP


Wymagania:

  • Około 4 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości AP

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz / lub niderlandzkiego i/lub francuskiego

  • Znajomość programu SAP oraz Excel

  • Doskonała organizacja pracy własnej oraz bardzo dobre zdolności komunikacyjne


Nasz Klient oferuje:

  • Wynagrodzenie podstawowe + okresowy system motywacyjny

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, od pierwszego dnia pracy

  • Pakiet benefitów pozapłacowych (Karta MultiSport, ubezpieczenie medyczne, kursy językowe, MultiKafeteria)

  • Praca w trybie hybrydowym z biura we Wrocławiu (2 dni w tygodniu)



ID 38485

Numer ref.: PAMA

Comentários


bottom of page